Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si telefon s vyzvednutím v Praze na pobočce. Druhý den mi volali, že telefon nemají skladem, ale že jej asi zajistí a že by jej poslali na uloženku. Souhlasil jsem a využil telefonického spojení k položená dotazu, zda tlf dorazí nový a se všemi doklady. Kladná odpověď. Po dvou dnech v uložence telefon s naúčtovanou dopravou a fakturou bez vyčíslené dph. pouze dole uvedneo, že jde o prodej v režimu §90 zákona o dph. Po několika urgencích trvají stále na tom, že telefon je sice nový, ale prodávají ho jako starý, tedy bez dph (nikde to předtím nebylo uvedeno). Prošel jsem recenze na heurece (až nyní) a mohu s klidem prohlásit, že : - pobočka v Praze neexistuje. Prodejce podvádí s DPH. Celé schéma provozuje dlouhá léta na stejném portále, jen občas změní subjektivitu. SRO sídlí formálně na Praze2 (spolu s dalšími tisíci sro v jednom domě) ačkoliv žádnou činnost zde neprovozuje a sídlo by tak měl mít v Ostravě. Celé by to určitě měl řešit ČOI ale především FÚ.
mobilní telefon Samsung
Prodejce by měl vyvrátit všechny pochyby o oprávněnosti užívání zvláštního režimu dph určeného pro prodej starožitností, sběratelských předmětů a použitého zboží, neuplatňovat jej na NOVÉ přístroje (jak sám uvádí v mnoha internetových diskuzích), dodat zákonný daňový doklad včetně eet náležitostí a především správně vyčísleného dph a toto činit i do budoucna. V opačném případě by měl být hnán k odpovědnosti včetně odstavení webového portálu, jehož prostřednictvím toto páchá.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat (nebylo dodáno nové zboží), může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Je-li spotřebitel důvodně přesvědčen, že prodávající porušuje zákon o dani z přidané hodnoty, má možnost se obrátit na příslušný finanční úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.