Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28396Zima ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2018, před 6 lety

Tomáš Pastucha

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem jel vlakem 1245 z Jinec v 13:11 hodin. Ve vlaku se nepochopitelně netopilo a byl naprosto ledový. Jsem po infarktu a poslední věc, co potřebuji je být nemocný. Dorazil jsem domů a je mi opravdu špatně. Vše jsem pomocí aplikace, kterou mám pro tyto případy (nesmím se dlouho pohybovat v takové zimě) zdokumentoval a pokud se můj stav zhorší jsem připraven to začít řešit. Berte to prosím zatím jen jako varování, nevím jak takovou věc napsat slušně. Vlak ráno byl naprosto přetopený a odpoledne toto. Nic po Vás nechci, pokud mi bude dobře, tak to přejdu, ale pokud se něco podobného bude opakovat, tak budu muset přistoupit k razantnějšímu řešení problému.

s pozdravem, Tomáš Pastucha


Požadované řešení

nešetřit a zapínat topení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 09:45, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.