Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes jsem jel vlakem 1245 z Jinec v 13:11 hodin. Ve vlaku se nepochopitelně netopilo a byl naprosto ledový. Jsem po infarktu a poslední věc, co potřebuji je být nemocný. Dorazil jsem domů a je mi opravdu špatně. Vše jsem pomocí aplikace, kterou mám pro tyto případy (nesmím se dlouho pohybovat v takové zimě) zdokumentoval a pokud se můj stav zhorší jsem připraven to začít řešit. Berte to prosím zatím jen jako varování, nevím jak takovou věc napsat slušně. Vlak ráno byl naprosto přetopený a odpoledne toto. Nic po Vás nechci, pokud mi bude dobře, tak to přejdu, ale pokud se něco podobného bude opakovat, tak budu muset přistoupit k razantnějšímu řešení problému.
s pozdravem, Tomáš Pastucha
nešetřit a zapínat topení
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.