Společnost


Vykupto.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2840Nesplněná objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2014, před 11 lety

Petr Křivánek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Před vánocemi jsem si zakoupil slevový kupon na portálu Vykupto.cz na zhotovení fotoobrazu u fimy Bigfoto.
Firmu jsem ihned kontaktoval. Nechali si odeslat obraz přes službu úschovna, kde jsem fotku uložil v prosinci (14.12. 2013 10:45) a v lednu (8.1. 2014 16:07) jsem dostal e-mail, že jim foto již nelze stáhnout (Byl k dispozici čtrnáct dní !!). Do té doby se mou objednávkou vůbec nezabývali !
Poslal jsem tedy obraz znovu a čekal. Poslali mi zpět fotku se zažluceným rámečkem, který nebyl dle mých představ.
Neodsouhlasil jsem finální návrh, protože se mi nelíbil. Dal jsem jim ještě šanci na vytvoření návrhu, ale řekli si o dalších sto korun. (údajně za grafickou práci s rámečkem, kterou jsem dělal v podstatě já ve Photoshopu!) Po dvou týdnech jsem obdržel druhý a ani ten nebyl dle mých představ. Jejich služby jsem shledal nedostatečné (oříznutá hlava apod.) a z tohoto důvodu jsem raději odstoupil od objednávky, než si nechat vyrobit zmetek.
Na odpověď každého mailu jsem vždy čekal déle než týden!
Napsal jsem společnosti Vykupto, že k této firmě nemám nadále již důvěru a žádný produkt od nich již nikdy nechci a požádal o vrácení peněz. Zároveň jsem informoval i firmu Bigfoto, že odstupuji od objednávky, protože ji neumí vyrobit a objednal si obraz u jiné firmy, kde jsem k plné spokojenosti měl obraz hotový doma do týdne !!!
Fima Vykupto mě odkázala s požadavkem na vrácení peněz na firmu Bigfoto, jež měla obraz vyrobit. Tu jsem informoval, ale od té doby mi neodpověděla na maily. Platil jsem za kupon na účet firmy vykupto, takže jsem logicky žádal o peníze ji.
Do této doby jsem se společností Vykupto neměl problémy, ale toto jednání považuji za nekorektní. Jako zákazník mám právo zboží, které je evidentně vadné, nepřevzít či vrátit a získat zpět své peníze.
Moje objednávka stále není vyřízena, ale společnost Vykupto též nereaguje na mé výzvy.
Mohu doložit mailovou komunikaci mezi mnou a oběmi firmami.
Žádám jen o vrácení peněz za voucher:částka 389,- kč
Děkuji
Petr Křivánek


Produkt

vykupón firmy Vykupto Kód: 576-642-316-7786 na zhotovení foto obrazu od firmy Bigfoto


Požadované řešení

Nyní chci jen aby mi byla vrácena částka 389,- kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 10:00, před 11 lety

V případě, že byl slevový portál pouze zprostředkovatelem, je třeba se skutečně domáhat vrácení částky po společnosti, která měla poskytnout službu nebo dodat zboží. V případě, že k objednávce byly přiloženy podmínky, které by portál zavazovaly též k odpovědnosti, může se spotřebitel domáat vrácení peněz i od něho.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2014 11:08, před 11 lety

Dobrý den pane Křivánku,
Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Dovolte prosím, abych zde stručně popsala situaci. Společnost Vykupto.cz je slevový portál a zprostředkovatel prodeje pro dodavatele slev. Dodavatelem slevy u Vašeho nákupu byla společnost MEDIA REPUBLIC CZECH s.r.o. V roli zprostředkovatele nemáme kompetence zasahovat do řešení reklamací dodavatelů a určovat, jak mají být posouzeny a řešeny. Přesto dohlížíme na hladký průběh spuštěných akcí a velice si ceníme zpětných vazeb od našich zákazníků. V případě nespokojenosti je třeba nás kontaktovat na e-mail podpora@vykupto.cz a následně se postaráme o nápravu. Slevové nabídky jsou vždy časově omezeny, což je velice zásadní věc. Po dobu platnosti Vykupónu můžeme s dodavatelem slevy jednat o možnostech dalšího postupu a zařídit takové řešení, aby došlo ke spokojenosti na všech stranách. Je tedy důležité, aby se k nám stížnost dostala vždy před koncem platnosti Vykupónu. Váš Vykupón měl platnost do 25.12.2013, Vaše stížnost k nám dorazila až 9.2. 2014, tedy po konci platnosti Vykupónu, proto jste byl správně odkázán na dodavatele slevy MEDIA REPUBLIC CZECH s.r.o., neboť v tuto dobu už bylo vše plně v jejich kompetenci.
Ohledně dalších kroků v řešení reklamace jsme Vás kontaktovali na e-mail. Věřím, že vše dále proběhne k Vaší spokojenosti.

S pozdravem,
Žaneta Zouharová
Zákaznická podpora Vykupto.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 20:39, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.