Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 18.10.2018 jsem zakoupila 2 vstupenky na koncert Andrea Bocelliho v O2 aréně, dosud mi ale stále nedorazily. Viagogo mi zaslalo e-mail o potvrzení mé objednávky, a že lístky budou k dispozici ke stažení v týdnu před zahájením akce. Od pondělí 26.11.2018 se obracím na zákaznickou podporu a ta mi stále odepisuje, že lístky dorazí. Napsala jsem jim stížnost, že požaduji vrácení peněz nebo okamžité dodání vstupenek, ale stále neraeagují.Zbývají necelé 3 hodiny do začátku koncertu a lístky stále nikde, a tak po přečtení všech stížností ani nevím jestli mám na koncert vyrazit. Lístky jsem koupila babičce k Vánocům.
Požaduji vrácení peněz: 144,13€
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebitelce, aby kontaktovala společnost a dodání vstupenek reklamovala.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.