Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den. Chtěla bych si stěžovat na webové stránky PPL, kde se uvádí že si na Parcelshop můžou balíky nejen vyzvedávat ale z nich i odesílat. Proč tam není uvedeno, že Žabka k odesílacím Parcelshop nepatří, že je jen vyzvedávací místo?
Upravit webové stránky, ať je to srozumitelnější
|
Tweet |
Je-li při nabízení služeb užíván nepravdivý údaj nebo je-li nějaký důležitý údaj opomenut, mohlo by se jednat o tzv. klamavé konání, případně o tzv. klamavé opomenutí, jež obě patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje svou zákonnou povinnost, má možnost podat podnět České obchodní inspekci. Pokud společnost porušila svou zákonnou povinnost a spotřebitelce tím vznikla škoda (např. cestovní náklady), může se spotřebitelka domáhat náhrady této škody po společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.