Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28407Evolucie Košice Steel Arena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2018, před 6 lety

Zaneta Kyselova

Znění stížnosti

Zakúpene 2 lístky ID 18694449 na koncert v Košiciach 27.10.10 v celkovej sume 105.98.Prvotné info mailom,lístky Vám zašleme v týždni konania koncertu.Samozrejme pár dní pred poslali mail s ospravedlnením,že nestihli lístky poslať a info podajú na čísle +44(0)2031376080 mám si ich vyzdvihnúť pred koncertom pričom vrátia poštovné náklady.Koncert sa konal včera...žiadne označené miesto tejto spoločnosti.....žiadne lístky a žial nám bolo oznámené že je to omyl a prišli sme o koncert aj o peniaze.Ako je to možné??Predpokladám že dnes by sa vyhovorili na niečo iné.V živote viagogo nechcem počuť a určite sa nebudem vyjadrovať kladne.Ak sa neporieši moja sťažnosť podám trestné oznámenie.


Produkt

ID 18694449 Evolucie 30.11.18 Košice


Požadované řešení

Žiadam o vrátenie uhradenej sumy za lístky v sume 105,90


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 18:54, před 6 lety

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebitelce zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebitelce vrátí to, co zaplatila. Pokud vstupenky nebyly řádně dodány, doporučujeme spotřebitelce, aby kontaktovala společnost a dodání vstupenek reklamovala.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 14:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.