Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2.3.2014 jsem objednala zboží z eshopu dvě položky, bylo doručeno tuším 5.3.2014, 10.3.jsem vracela jednu položku z objednávky, zaslala jsem doporučeně zpět, od eshopu žádná reakce, po druhé telefonické urgenci byla 25.3. vrácena platba, ale pouze za zboží nikoliv za doručení, i když to společnost má uvedeno na stránkách. Na maily byly zaslány dvě zprávy, ani na jednu eshop nereagoval, druhá byla urgence vrácení poštovného.
vrácení zboží S53 - 90x200 tyrkysová
vrácení poštovného 79,- na stejný bankovní účet jako platba za vrácené zboží, mailové vyjádření k výzvě, na kterou eshop nereagoval.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva prostřednictvím komunikace na dálku a kupujícím je spotřebitel, má nárok při odstoupení od smlouvy na vrácení kupní ceny a poštovného hrazeného na cestu k němu, přesněji na nejlevnější možný způsob dodání dle § 1832 občanského zákoníku. Cestu zpět k prodejci hradí spotřebitel.
Společnost JIMI NIHOŠOVICE s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný nárok by tedy musel být uplatněn v soudním řízení.