Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Doručovatel tvrdí, že zde byl a zvonil.
Nicméně volal nejspíš pouze na telefon, který nemám u sebe.
Domovní zvonek, který je plně funkční i přes to, že byl u dveří nepoužil.
Je nad mé lidské síly, býti dobrým telepatem a domnívat se, že je zrovna někdo u dveří. Pokud tedy nedokáže zazvonit, není v mých lidských schopnostech zjistit, že tu někdo byl. Až na stopy ve sněhu. Doma jsme celá rodina a zvonek slyšet nebyl.
Produkt doručení v sobotu priplatkova cena za doručení.
Nevím jak budete řešit následné doručování zásilky. Jelikož přes týden doma nikdo není. A vyzvednutí zásilky je možné pouze v omezeném časovém úseku, kdy bohužel není zásilku z naší strany vyzvednout.
Předem děkuji za odpověď a návrh řešení nového doručení.
S pozdravem pěkného dne Petr Nezavdal
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.