Společnost


Pilulka Distribuce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28411Zneužívání e-mailové adresy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2018, před 6 lety

Karla Balabánová

Znění stížnosti

Již celkem PĚTKRÁT jsem žádala tuto firmu, aby si vymazala z databáze moji e-mailovou adresu, kterou jiná zákaznice zadala omylem. Ostentativně tuto mou žádost ignorují, i po těchto žádostech mi od nich stále chodí jejich maily, dokonce po žádosti nejen že si adresu nevymazali, ale předávají ji i dalším firmám, od kterých mi pak chodí další nevyžádané zprávy!!! Jediné, co po mých opakovaných žádostech udělali, že znemožnili, abych se svou e-mailovou adresou jako nová zákaznice u nich nakoupila - no po těchto zkušenostech mne to opravdu nemrzí. V takovém obchodě, kde kašlou na moje opakované prosby a žádosti, rozhodně nakupovat nehodlám...


Požadované řešení

Neprodlená náprava a omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 21:34, před 6 lety

Pokud si spotřebitelka nepřeje, aby společnost zpracovávala její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").

Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Mobilní operátor je tedy povinen e-mailovou adresu, pokud o to spotřebitelka požádá, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2019 21:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.