Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes mi mela byt dovezena objednana televize PPL, mezi 10-12 hod. Dorazili v 1. Televizi jsem prevzala, donesla do bytu a zjistila jsem, ze mi poslali jinou velikost a bez vsech funkci, po kontaktovani linky, snad 5x, mi nejsou schopni rict, kde je moje televize, nikdo se se mnou poradne nechce bavit, tohle jednani mi prijde znacne neprofesionalni, sama jsem delala na call centru a pokud jsme udelali nejaky problem, tak jsme se jinak snazili, abychom to napravili.. Budu to resit dal, clovek ceka tyden na doruceni a jeste nejsou schopni precist spravne cislo na televizi!!!
Rada bych mela svoji objednanou televizi, budu pozadovat vsechny naklady na prepravu a dopravu, schvalne jsem si poslala PPL, ted tam budu muset jet!!
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Burianová,
velice se Vám omlouvám za komplikace s Vaší objednávkou.
Pokud s Vámi prozatím nebyla reklamace záměny náležitě vyřízena, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.
Následně Vás budeme kontaktovat s řešením.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Dobry den,
To si jako myslite, ze na vyrizeni reklamace budu cekat mesic?? No tak to si ze me opravdu uz delate srandu. Ne, vse jsem si musela vyresit sama, ale vase neochota a neprofesionalnost je do nebe volajici.
Burianova Tereza
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.