Společnost


PLATFORM ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28418Smlouva o Sdružených dodávkách zemního plynu č.1010088082

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2018, před 6 lety

Vilém SEMBOL

Znění stížnosti

Po příjezdu z letní dovolené jsem v dopisní schránce našel dva dopisy od společnosti Lama energy a.s. v kterých mi sděluje,že jsem dne 7.8.2018 uzavřel smlouvu o sdružených dodávkách plynu se sdělením,že na základě mé plné moci jsem se účastnil dne 2.8.2018 energetické soutěže.
Je mi 75 let a se současným dodavatelem Bohemia Energy jsem byl spokojen a proto jsem před odjezdem zafixoval smlouvu na tři roky. O žádnou další změnu dodavatele jsem nežádal,nic jsem nepodepisoval a nikomu jsem plnou moc nedal. Po písemných jednáních s Lamou energy a.s.jsem se dozvěděl, že jsem s Vaší s.r.o. měl uzavřít uvedenou smlouvu, telefonicky jí verifikovat a obchodní zástupce mi měl ponechat dokumenty. Nic z toho se však nestalo ani žádné dokumenty jsem neobdržel
Co se týče plynu tak dne 8.6.2018 mi PLYN PARTNER s.r.o.P-8,Zenklova 12, prováděl na plynové karmě běžnou opravu. Zde jsem pracovníkovi pouze podepsal zakázkový list a nic jiného.Je pravdou že asi za dva dny se telefonicky z uvedené společnosti ozvaly a
chtěli hodnocení montéra, jeho chování atd.V hovoru se však o změnu dodavatele nebo uzavření smlouvy,nejednalo.
V celé záležitosti se cítím být poškozen, moje jméno, nacionále byly někým zneužity neboť v uveděné termínu uzavření smlouvy jsem byl prokazatelně mimo své trvalé bydliště.


Produkt

Smlouva č.1010088082


Požadované řešení

Zneplatnit - Zrušit smlouvu o Sdružených dodávkách zemního plynu
číslo 1010088082 a provést interní opatření vůči sjednavateli, který zneužil mého jména a tím mě poškodil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 22:31, před 6 lety

Pro to, aby společnost mohla za spotřebitele uzavřít jakoukoliv smlouvu, musela by být nejprve k takovému jednání oprávněna plnou mocí, kterou ji spotřebitel poskytl. Pokud tak neučinil, nemůže společnost spotřebitele jakkoliv zavazovat. Právní jednání, které společnost za spotřebitele učiní, aniž by k tomu byla oprávněna, nemůže být pro spotřebitele závazné.

Pokud by společnost trvala na tom, že smlouvu uzavřela platně, musela by nejprve prokázat, že měla právní titul (plnou moc) k tomu, aby tak učinila.

Plnila-li společnost bez objednávky, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.1.2019 16:25, před 6 lety

Dobrý den,
případ jsme prověřili.
V současnosti evidujeme podepsanou Přihlášku k energetické soutěži a Dohodu o zastupování, podepsané dne 2.8.2018. Dále evidujeme dne 3.8.2018 verifikační hovor, kde klient potvrzuje, že tyto dokumenty minulý den podepsal, dokonce sám uvádí, že to byly dva různé archy (Přihláška a Dohoda). Dále pan Sembol odpověděl na otázku, zda mu obchodní zástupce zanechal kopie dokumentů, že "jsem si je někam zastrčil". Na dotaz, zda byl pan Sembol spokojen a bylo mu vysvětleno, co podepisuje, odpověděl "zdá se".
Z výše uvedeného musíme na platnosti trvat a neevidujeme žádné pochybení na naší straně.
S pozdravem pěkného dne,
Platform Energy s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2019 15:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 06:19, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.