Společnost


EuroDistribution s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2842Nekalé praktiky-neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2014, před 11 lety

Anežka Kosterová

Znění stížnosti

V lednu 2014 jsem si objednala a ihned i zaplatila výrobek sodastream. Obdržela jsem ho velmi rychle a bez problému. Po zmáčknutí tlačítka na výrobníku ale ve vodě žádné bublinky nebyly-sodastream nevytvářel sodu. Nefungoval tak jak by měl. Srovnala jsem ho s jiným funkčním sodastreamem a rozdíl byl obrovský. Po více jak 14-ti dnech jsem ho reklamovala s tím, že bych ho chtěla vyměnit nebo opravit. Mým překvapením mi sdělili, že výrobek funguje zcela normálně. Stačí ho zmáčknout delší dobu a poslali mi ho nazpět. I když jsem mačkala vícekrát nebo déle tak výsledek byl stále stejný. Tzn. že místo sody jsem měla obyčejnou vodu bez bublinek. Zkoušela ho celá rodina i ti co sodstream vlastní a všichni uznali že opravdu nefunguje tak jak by měla.
Výrobek jsem ihned reklamovala podruhé. Reklamaci mi uznali ale nevím proč mi ho neuznali poprvé ale až napodruhé. Do reklamačního protokolu vepsali že vyměnili nový kus výrobníku. Po obdržení balíku jsem s překvapením zjistila, že nejen, že mi nevyměnili nový výrobníku, ale poslali úplně ten stejný nefunkční ještě tak zabalený jak jsem ho balila já. Neobtěžovali se ho ani rozbalit z bublinkové fólie. Do krabice pouze vložili reklamační protokol do kterého nepravdivě napsali že výrobník vyměnili za nový!!
Chtěla jsem odstoupit od smlouvy a proto jsem jim napsala že výrobek reklamuji potřetí v průběhu dvou měsících a vyžaduji vrácení peněz. Výrobek jsem poslala potřetí.
Zboží znovu poslali s tím, že na to právo nemám protože mi výrobník vyměnili. Ale ve skutečnosti mi lhali a dodali ten stejný nefunční.

Udělala jsem dvě krátká videa jak funguje jejich zakoupený sodastream předtím než jsem to reklamovala. Na nich jde jasně poznat že opravdu nedělá sodu.

Jsem si ji naprosto jistá, že po kontaktování jejich firmy se budou ohrazovat neustále tou stejnou písničkou. Že je zboží vpořádku, že s tím neumím pracovat já, že mi už zboží vyměnili, že je osočuju ze lži atd atd. Ale mám důkaz že mám pravdu-tím je sodastream který mám doma. Zjistila jsem, že nejsem jediná, kdo má s něma problémy ohledně reklamací. Reklamace řeší pouze e-mailem a odmítají mi dát kontakt na vedoucí či toho, kdo reklamace vyřizuje nebo kdo funkčnost sodastreamu kontroloval.


Produkt

Sodastream Cool Grey Family pack(výrobník, bombička CO2, 4x láhve+sirup)


Požadované řešení

Tak sprosté jednání vůči zákazníkům jsem doteď ještě nezažila. Tahám se o svoje právo již od ledna a už nemám zájem o výměnu zboží ale vyžaduji vrácení peněz a proplacení 3 x poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 10:53, před 11 lety

Nárok na vrácení peněz pro opakování vady vzniká, pokud je uznána 3 stejná závada nebo 4 různá závada na výrobku. V tomto případě, pokud nedošlo k žádné výměně by se jednalo o nevyřízenou reklamaci ve lhůtě 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele s tím, že se jedná o podstatné porušení smlouvy. Doporučujeme zaslat společnosti video, jak výrobek funguje po údajné výměně. Pokud je vada takto prokazatelná, měl by se prodejce s ní vypořádat uznáním reklamace a výměnou dle § 2169 občanského zákoníku. Pokud by to nebylo možné mělo by být akceptováno odstoupení od kupní smlouvy. Pokud by uznána nebyla, měl by prodejce písemně řádně odůvodnit zamítnutí reklamace dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 09:56, před 10 lety

Společnost EuroDistribution s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.