Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28425Michal Nesvadba Hradec Králové

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2018, před 6 lety

David Zlatovský

Znění stížnosti

Dnes jsem zakoupil přes stránky viagogo.com 2 lístky pro sebe a pro syna na vystoupení Michala Nesvadby v Hradci Králové dne 8.12.2018. Chtěl jsem udělat synovi radost, ale asi nás čeká jen zklamání. Jeden lístek prodáván za cenu 186 Kč. Naúčtováno o cca 1000 Kč navíc za dodání lístků prostřednictvím UPS (Express Saver) - Poland International. V průběhu objednávky nebyla celková cena uvedena a byl jsem s ní seznámen až po zadání čísla karty a zpracování objednávky. Server jsem doteď neznal, měl jsem za to, že kupuji prostřednictvím oficiálního distributora, to je samozřejmě moje chyba a nepozornost. Přesto si myslím, že se jedná o neférové a klamavé jednání.


Produkt

viagogo, objednávka č. 19302660 v hodnotě 1375 Kč na akci Michal K Snídani - Michal Nesvadba v Hradci Králové. Účtováno 1003 Kč navíc


Požadované řešení

Vrácení rozdílu mezi cenou vstupenek a celkovou částkou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2018 15:59, před 6 lety

Pokud by společnost vstupenky přímo prodávala, musí být inzerovaná cena pro spotřebitele konečná včetně všech daní a poplatků. Společnost však dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí (v ceně by tedy nemusely být započítány všechny poplatky).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje (např. že zbývá už jen omezené množství vstupenek), mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 14:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.