Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#28426Kaufland Třeboň - název stížnosti - celý objekt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2018, před 6 lety

Jana Nováková

Znění stížnosti

Při zahájení otevření Kauflandu v Třeboni určitě všichni zákazníci byli moc spokojeni.
Regály byly naplněné zbožím, zboží v akci bylo dostupné třeba i třetí den akce, ovoce a zelenina čerstvá. V oddělení masa a uzenin vše čerstvé a prodavačky příjemné. V zadní části Kauflandu vonělo pečivo a koše byli naplněny křupavými rohlíčky a měkoučkým chlebem.
A DNES CO SE STALO ASI JE KAUFLAND ZA VODOU NEPOTŘEBUJE ZÁKAZNÍKY
HRŮZA HRŮZA HRŮZA
OVOCE A ZELENINA SHNILÉ, POTLUČENÉ A SMRDÍ, CENY ZA TAKOVÉ ZBOŽÍ NESKUTEČNÉ
OKOLO LÉTÁ HEJNO MUŠEK
MASO A UZENINY OBSLUHA SE TVÁŘÍ JAKO KDYŽ JÍ ZÁKAZNÍCI OBTĚŽUJÍ
MASO OSCHLÉ, VYSTAVENO MÁLO KUSŮ A NEBO UŽ NENÍ
UZENINY NEDOPLNĚNÉ A Z CHLADÍCÍHO ZAŘÍZENÍ VYCHÁZÍ SMRAD ZVLÁŠTNÍHO TYPU
BEZLEPKOVÉ PEČIVO NEUSTÁLE NENÍ
NA RECEPCI NIKOHO NENAJDETE
U POKLADNY VÁM NAČÍTAJÍ ZBOŽÍ, KOD NEJDE NAČÍST VEDOUCÍ VÁM OZNÁMÍ, ŽE ZBOŽÍ JE NEPRODEJNÉ, ZBOŽÍ V AKCI UŽ NENÍ DRUHÝ DEN


Požadované řešení

Jednoduché náprava v opačném stylu stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 11:17, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitelka by mohla zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zdali v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.

Spotřebitelka by rovněž mohla zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2018 15:31, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 11:32, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:10, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.