Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Při zahájení otevření Kauflandu v Třeboni určitě všichni zákazníci byli moc spokojeni.
Regály byly naplněné zbožím, zboží v akci bylo dostupné třeba i třetí den akce, ovoce a zelenina čerstvá. V oddělení masa a uzenin vše čerstvé a prodavačky příjemné. V zadní části Kauflandu vonělo pečivo a koše byli naplněny křupavými rohlíčky a měkoučkým chlebem.
A DNES CO SE STALO ASI JE KAUFLAND ZA VODOU NEPOTŘEBUJE ZÁKAZNÍKY
HRŮZA HRŮZA HRŮZA
OVOCE A ZELENINA SHNILÉ, POTLUČENÉ A SMRDÍ, CENY ZA TAKOVÉ ZBOŽÍ NESKUTEČNÉ
OKOLO LÉTÁ HEJNO MUŠEK
MASO A UZENINY OBSLUHA SE TVÁŘÍ JAKO KDYŽ JÍ ZÁKAZNÍCI OBTĚŽUJÍ
MASO OSCHLÉ, VYSTAVENO MÁLO KUSŮ A NEBO UŽ NENÍ
UZENINY NEDOPLNĚNÉ A Z CHLADÍCÍHO ZAŘÍZENÍ VYCHÁZÍ SMRAD ZVLÁŠTNÍHO TYPU
BEZLEPKOVÉ PEČIVO NEUSTÁLE NENÍ
NA RECEPCI NIKOHO NENAJDETE
U POKLADNY VÁM NAČÍTAJÍ ZBOŽÍ, KOD NEJDE NAČÍST VEDOUCÍ VÁM OZNÁMÍ, ŽE ZBOŽÍ JE NEPRODEJNÉ, ZBOŽÍ V AKCI UŽ NENÍ DRUHÝ DEN
Jednoduché náprava v opačném stylu stížnosti.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitelka by mohla zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zdali v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.
Spotřebitelka by rovněž mohla zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.