Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 15.3.2018 jsem mailem na zákaznický servis Be2,žádala o zrušení členství. Samozřejmě při přihlášení na seznamku jsem si nevšimla automatického členství. Bohužel jsou mi dále strhávány platby z karty,bez moji autorizace. Moje banka poslední platbu na moji žádost brala jako neoprávnenou a platbu zablokovala. Samozrejmě mi ihned od společnosti přišel vymáhací mail s dlužnou částkou a penále. Nevím jak se dostat z této situace.Nechci platit za služby,které od 15.3.2018 nevyužívám.Kontaktovala jsem opět zákaznický servis společnosti,bez odpovědi.Děkuji za pomoc
Be2,seznamka
Prosím o zrušení členství a zrušení vymáhání dlužné částy.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 2.12.2018 jsem kontaktoval mailem p. Hlaváčka,dosud neodpověděl a kontaktovala jsem i Jana Hájková
Oddělení pohledávek,dosud se mi nikdo neozval,zda je moje členství zrušeno a já této společnosti nic nedlužím.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.