Společnost


HALIMEDES, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28431Neuhrazení přeplatků za plyn

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2018, před 6 lety

Rudolf Köhler, ing

Znění stížnosti

Byla ukončena dodávka plynu a přechod k jinému dodavateli. Po měsíci jsem dosud nedostal konečné vyčtování a fakturu na cca 8 000,- Kč.

Dne 20.10.2018 byl dán dotaz - kdy bude dostanu konečnou fakturu a kdy bude uhrazen přeplatek? dosud bez odpovědi.
Dne 29.11.2018 opět urgována faktura a uhrazení přeplatku za plyn-zatím bez odpovědi


Produkt

Ukončení odběru plynu je pro nesouhlas se zvýšením fixované ceny o cca 60% k 31.10.2018


Požadované řešení

Požaduji provést vyúčtování odběru plynu na základě předaného skutečného stavu plynoměru a vystavit fakturu na přeplatek a následně uhradit fakturu. úUhrada měla být provedena do 14-ti dnů po zdanitelném plnění - 31.10.2018.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 12:33, před 6 lety

Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 10:33, před 6 lety

Spotřebitel nám zaslal následující doplnění ke stížnosti:

"7.12.2018 mi dodavatel poslal fakturu na přeplatek - cca 7 700,-Kč se splatností 7.1.2019.
Do dnešního dne nic dalšího nepřišlo, faktura není uhrazena."

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2019 13:44, před 6 lety

Spotřebitel nám sdělil, že k dnešnímu dni (14. 1. 2019) obdržel úhradu přeplatku. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.