Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Již po několikáté se mi stalo,že obsluhující u pultu se salámy používají sice gumové rukavice,ale už ne žádnou vidličku na nabírání krájených salámů.Takže prodavačka obsluhující dlouhou frontu má jedny rukavice a osahá absolutně vše ve svém dosahu.Z tohoto důvodu jsem přestala nakupovat v Hypernově a nyní se tento nešvar ujal i zde.Je velice nepříjemné,když krájí salámy,prohlíží nějaké papíry,balí sýry a poté Vám stejnými rukavicemi sahá na salám,byť má vedle váhy vidličku.I přes opakovanou žádost,aby mi zboží nandala vidličkou obsluhující prodavačky nereagují.
Stačí poučit obsluhující personál.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.