Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28434Internet Aktiv HD - pomalý nebo vůbec neběží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2018, před 6 lety

Kateřina Černá

Znění stížnosti

Neustálé a opakované výpadky internetu drátem v oblasti Čelákovice. Na operátory, at Guru nebo techniky, si stěžovat s komunikačním přístupem k věci nemohu. Věc trvá od 20.11.2018, (tohoto dne jsem zadala reklamaci, trvá to déle) kdy jsme zaznamenali na internetu znatelné zpomalení, hlavně v době špičky. Neotočí se ani www stránka. Reset přístroje pomohl na pár hodin, dále při další technické podpoře, udělali někde reset u nich- rychlost nabrala rychlosti Down 36. To vydrželo od 20 hodin do 07 hodin a pak mrtvo. Dále - dohnali mě k tomu, že jsem byla i vyměnit přístroj, oproti záloze 1 000 Kč, cestu mi nikdo neuhradí. Pozor "nový přístroj" vyměňují bez kabelů. Při nové instalaci přístroje, v pořadí s dalším technikem, jsem měnila dráty, naštěstí jsem měla u sebe nové, pomohlo to asi na cca hodinu. Speedtestem ve špičce Ping = 16-18, Down 1.57 nebo 0.70 nebo 0.09, UP 4,73 nebo 4.67 atd. Mimo špičku to drhne a nedosahuje to vůbec hodnoty jakou platíme - max v neděli 02.12.2018 byla hodnota v 14:59 hodin - DOWN 11. Závěrem - restart, výměna přístroje, výměna kabelů nepomohla. Max na pár hodin.


Produkt

Internet Aktiv HD


Požadované řešení

Budu určitě podávat stížnost a žádat snížení ceny - případně odstoupím od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 10:54, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2018 13:31, před 6 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že máte s připojením potíže. Dohledala jsem, že je již vše v řešení naší technické podpory a na místo pojede přímo technik.
Poprosím vás, abyste vyčkala ještě na kontaktování ze strany naší technické podpory a dořešení nahlášených potíží.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2018 15:38, před 6 lety


Kateřina Černá

Dobrý den, jistě počkám. Snad se najde konečné řešení problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2018 13:55, před 6 lety

Dobrý den,

na základě řešené poruchy by již měly být potíže odstraněny. Poprosím vás, pokud jste měla už možnost otestovat připojení, dejte nám vědět, abychom mohli poruchu uzavřít nebo ji vrátit zpět do řešení.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.12.2018 08:53, před 6 lety


Kateřina Černá

Dobrý den,
nechala jsem si čas na testování. Byl tady technik a vyčistil zoxidované dráty venku na sloupu. Začalo to běžet. Vzhledem k tomu, že vždy po resetu se to vždy rozběhne, jsem vyčkala. Zapisovala jsem si údaje, které mi dává speedtest.net. Tabulku poskytuji v příloze. Situace není vyřešena. Obrovské kolísání. A dnes ráno v čase 08:17 hodin musel být internet ukončen, neboť se opět neotočila ani stránka. U pc budu přítomna zase až večer po 18 hodině.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2018 09:21, před 6 lety

Dobrý den,

předala jsem znovu vše technikům k prověření. Do budoucna prosím nám i opakované potíže nahlaste rovnou na naší lince technické podpory 800 02 02 02, případně přes chat www.techzona.cz/chat nebo prostřednictvím Moje O2.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2018 10:44, před 6 lety


Kateřina Černá

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
to je moc fajn, že 12.12.2018 jste to dala k prověření. Od 06.12.2018 vše funguje, zatím bez výpadku. Nevím, zda to bylo po vyčištění zkorodovaných drátů na venkovním sloupu, protože to ještě poté nefungovalo 24 hodin. A najednou se stal zázrak a vše jede jak má. K vašemu doporučení co mám dělat, znova opakuji, že od 20.11.2018 jsem potíže několikrát řešila s vašimi techniky. To bylo jen resetujte, vyměňte přístroj, vyměňte telefonní drát, vyndejte telefonní rozdvojku. Osobní návštěvu technika jste poslali až po téměř 14 dnech. Bydlím na vesnici a chápu, že pro O2, to není zase až takový kšeft, protože zdejší venkovní připojení na sloupech hodně pamatuje. Ale to zákazníka nezajímá. Mě zajímá řádně poskytnutá služba, za kterou platím. Jelikož vše do dnešního dne přenáší jak má, kolem 40 Mb/s, považuji tuto věc na zdejších stránkách za uzavřenou a počkám si na vyřízení stížnosti, kterou jsem u vás na O2 podala.