Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#28436Neoprávněné účtování poplatku + pokuty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2018, před 6 lety

Dana Šikulová

Znění stížnosti

Zaplatila jsem 149,- za služby na seznamce na měsíc, ale pak dala před požadovaným termínem výpověď k 5.11 2018 (uvedeno je 14 dní předem), bohužel nebyla žádná odezva, nějaké potvrzení přijetí. Zkoušela jsem se přihlásit na seznamku po tomto datu, nešlo to, usoudila jsem, že tedy účet byl pravděpodobně zrušen. 2.12.2018 přišla na email upomínka o zaplacení 2247,- a 280,- + manipulační poplatek.


Požadované řešení

zrušení požadované platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 09:30, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2018 11:26, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2019 11:32, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 09:08, před 6 lety

Na základě žádosti spotřebitelky stížnost znovu otevíráme, aby měla možnost doplnit vývoj věci a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2019 21:10, před 6 lety


Dana Šikulová

Téměř 2 měsíce jsem komunikovala s pracovnicí seznamky. Stále dokola chtěla zaplatit 2527,- korun za to, že jsem včas nepodala výpověď.
Výpověď jsem podávala a vše nasvědčuje tomu, že byla zpočátku seznamkou akceptována. Nechtěla jsem být klientkou této seznamky, když jsem zjistila její praktiky - přestože někteří klienti nemají v profilu fotografie, seznamka tam nějakou dá. Já jí viděla sice rozostřenou, ale přesto jsem na schůzce poznala, že se jedná o úplně jiného muže. On taky říkal, že jsem nějaké foto v profilu měla (fotka, kterou jsem si tam chtěla dát - téměř celá postava - mi nebyla uznána, ale žádný důvod uveden nebyl). Mezi mnou a tímto mužem zpočátku probíhala komunikace "o nás, bez nás" - např. XY zajímá to a to, až později jsme si začali psát.
Po ukončení měsíčního placeného členství jsem se ještě zkoušela do seznamky přihlásit a téměř měsíc se nic nedělo (5.11 - 2.12.), pak přišla upomínka rovnou s pokutou. Pokud by opravdu mé členství trvalo i po 5.11., firma by si okamžitě strhla platbu z účtu a nečekala do 2.12. (k mému štěstí v tento den jsem na účtu měla méně než požadovanou částku). Na mé dotazy, proč čekali téměř měsíc jsem nikdy nedostala žádnou odpověď.
Vrcholem jejich jednání je ale pravděpodobně nemožnost komunikace s provozovatelem přímo ze stránek seznamky. Na stránkách je ikona paní se sluchátky na uších. U seriozních firem se pod ní nalézá telef. kontakt, zde se otevřelo pouze okno, kam jsem tedy výpověď se všemi náležitostmi napsala, bylo potvrzeno, že zpráva byla odeslána a zůstala uložená v odeslaných zprávách. K mému překvapení mi bylo později sděleno, že jsem pravděpodobně svou výpověď napsala jako odpověď na potvrzující email při registraci. Po mém upozornění, že pokud není možnost napsat přímo z webových stránek provozovateli, je porušován zákoník, mi pracovnice poděkovala za komunikaci s tím, že vše už bylo napsáno.
Nevím, co bude teď, zda bude můj případ předán nějaké vymáhací agentuře,......

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2019 11:07, před 6 lety

Jestliže spotřebitelka podala včasnou výpověď, jsou jakékoliv snahy k vymáhání případného poplatku za prodloužení bezúčelné, jelikož ani nemohl vzniknout nárok na jeho úhradu.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 07:05, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 19:32, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.