Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 10.10 jsem zaplatil fakturu ...splatnost byla 28.10 stále mi chodí upomínky. Bohužel kontakt na firmu formou telefonu nemám,webove stranky snad ani nejsou.Kde se s nima mám spojit a vysvětlit vše jako normální lidé. Zaroven bych chtěl dát vypověd.Už s nima nechci mit nic společného.
12 blades
vysvětlení
|
Tweet |
Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitel může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.
Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Pro korespondenci se společností lze rovněž využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.