Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
• 6.4.2018 společnost provedla opravu mycky: chybova hlaska F6, ve spodní části myčky, stála voda, technik doporucil vymenu cerpadla, kterou provedl, celkova casta za opravu byla 2,456Kč
• Nasledne probehly 2 myci cykly, po kterých se mycka znovu zastavila, opakovala se chybova hlaska F6 a dole znovu stala voda
• 14.5.2018 jsem opravu reklamovala
• spoolecnost Dvorak reklamaci neuznala - s argumentem, ze jde o odlisnou zavadu (bez toho, aby na misto kdokoli prijel a zavadu diagnostikoval)
• po nekolika urgencich z me strany pozdeji firma nabidla vymontovani cerpadla a vraceni hodnoty cerpadla - 900Kč, se zarucni opravou ci vraceni cele castky nesouhlasi
• do teto doby se spor bohuzel nepodarilo vyresit
myčka Whirlpool 79/2
Vrácení částky 2,456 Kč, kterou jsem za opravu, která evidentně k odstranění vady nevedla, zaplatila.
Případně BEZPLATNE zarucni oprave, ktera vadu odstrani (bohuzel po vsech vymenach a napadani me osoby ze strany spolecnosti Dvorak) si nejsem jista, zda by oprava vubec probehla korektne...
|
Tweet |
Placená oprava je smlouvou o dílo, u které její zhotovitel odpovídá za vady po dobu 2 let od převzetí díla, dle § 2618 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vadné provedení opravy je spotřebitel oprávněn reklamovat a žádat bezplatnou nápravu v zákonné době maximálně 30 dní.
Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že na tuto věc se uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dvouletou lhůtu od zakoupení zboží k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady. Není-li to možné, může požadovat dodání nové věci nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.