Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V červnu 2018 telefonicky zrušena služba mobilního internetu z důvodu jeho nefunkčnosti (nepokrytí signálu ve Stáži nad Ohří.č.18)
Podrobný popis celé záležitosti osobně předán provozovateli O2 dne 26.11.2018,na adrese Za Brumlovkou 222/21,Praha 4,Č.j.L740.
Přesto mi ještě koncem minulého týdne přišla další faktura s vyhrožováním,že pokud nezaplatím,což samosřejmě neudělám,zvýší se mi náklady o poplatek za upomínku.
Prosím o prošetření celé záležitosti a ukončení neoprávněného vymáhání.
Děkuji za kladné vyřízení
a zůstávám s pozdravem Jiří Dědič
3
Zrušení polatků od června 2018 a to z důvodu nezajištění signálu na místě,pro co byl mobilní internet pořízen,viz podrobný popis ve stížnoti podaný provozovateli.
Mobilní internet byl pořízen na podkladě telefonické nabídky a tak byl i zrušen.
Neexistuje žádná písemná smlouva.
|
Tweet |
Výpověď smlouvy platí od okamžiku, kdy ji spotřebitel uplatnil. Je třeba však dávat pozor na situace, kdy je smlouva uzavřena písemně a smluvní podmínky vyžadují písemnou výpověď. V takovém případě nebude stačit oznámit ukončení smlouvy po telefonu, podnikatel se může domáhat, aby účastník smlouvy jednal písemně.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Doporučujeme spotřebiteli uplatnění reklamace písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopírujete odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí, tak aby bylo právní jednání prokazatelné.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákaznice do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den pane Dědiči,
díky za podnět. Abych se mohl blíže seznámit s Vaším případem, doplňte mi prosím do neveřejného údaje identifikační číslo služby, o které se jedná.
Díky moc.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.