Společnost


SOKAVO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28443Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Olga Dobrovolná

Znění stížnosti

Dobrý den, mám přesně ty samé zkušenosti jako nakupující přede mnou - s tím rozdílem, že jsem nákup uskutečnila. Koupila jsem bitcoin v hodnotě 6.000,- Kč a naplnila peněženku na uvedených stránkách. Za uvedený obnos jsem měla dostat voucher na počítač. Podle instrukcí jsem několik dní čekala, když se nic nedělo, napsala jsem a odpověděli mi toto:
" Dobrý den,
Vzhledem k tomu, že Vám nebylo dodáno v termínu, tak otevíráme spor s
prodejcem.
Zatím tedy dle Obchodních podmínek vracíme částku zpět na Váš účet.

Martina Lukášková
VV - Váš Voucher"


Peníze jsem ovšem zpět nedostala a po několika dnech byla stránka Váš Voucher zrušena.
Přišla jsem tedy o 6.000,- Kč bez možnosti se domáhat peněz zpět.

Během nákupu jsem s paní Lukáškovou korespondovala, abych si byla jistá, že postupuju správně - bála jsem se, že budu platit pokutu. Neustále mě ujišťovala, že je vše v pořádku. Korespondenci mám uloženou.


Produkt

Objednávka č. 6359 (14. 8. 2018) Lenovo IdeaCentre B40-30 5344Kč -zbytek do 6.000,- Kč zůstal ve virtuální peněžence na neřístupných stránkách.


Požadované řešení

Chci zpět své peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 07:38, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na vrácení peněz, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 14:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.