Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň ja som občan Slovenskej republiky a bol som na návšteve u priateľky v Náměšti nad Oslavou a dňa 21.09.2018 som posielal balík z pošty67571 Náměšť nad Oslavou podací číslo RR 671828967 na Slovensko a to na adresu MEDIA SHOP HOLDING G.M.H. Svatopeterská 7, PSČ 94701 Hurbanovo SR. Uvedený balík na túto adresu do dneska neprišiel.Telefonoval som na túto adresu a povedali mi,že adresa je zmenená na MEDIA SHOP GMBH,Post BOX 17 ,PSČ 93007 Medveďov SR.Obtelefonoval som niekoľko pôšt v ČR ako napr.Náměšť nad Oslavou,Brno a pod.Kde mi bolo povedané,že to musím riešiť len na podacej pošte kde som balík odposielal. Preto som poslal na túto poštu moju priateľku aj s podacím lístkom aby zmenili adresu a poslali balík na správnu adresu.Do dnešného dňa som nedostal žiadnu odpoveď.Chcem Vás poprosiť o vyriešenie mojej záležitosti.Veľmi pekne Vám ďakujem za porozumenie. Ing.Gálik
Jednalo sa o bjednávku ktorú som vracal späť.Peňaženky dámska,pánska a detská a jeden pekáč. Cena 80-90 Eur.
Žiadam Vás o vyriešenie uvedeného problému.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.
Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.