Společnost


Ronia 21, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28452Neúčinná trvala depilace, znemožnění reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Eva Holasova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem pernamentku za 1499,- na trvalou depilaci, neodborne provedena procedura, zcela bez efektu, ani jeden chloupek nevypadl. Z pernamentky jsem využila polovinu.
Chtěla jsem oficiální cestou sepsat reklamacni protokol, pani odmítla cokoli sepsat, odkázala me na e-mail, co mají na stránkách, reklamaci jsem zaslala, bez reakce, již je to více než 30dnu. Zadala jsem vracení částky mnou zaplacené, jelikož se jednalo o klamání spotřebitele. Dle negativních recenzi jsem zjistila, ze tato procedura je zcela neúčinná i u jiných podvedenych.


Produkt

Trvala depilace


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 11:11, před 6 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitelka zjistila, že služba byla poskytnuta vadně. Podnikatel je povinen vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.

Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně podnikatele, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo ji nevyřídí ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 14:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.