Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28458Nedostatečně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Radim Pindryč

Znění stížnosti

Dobrý den, v minulém měsíci jste nám pomohli s reklamací vůči společnosti Fidemia Group s.r.o.Dodali nám hoverboard, který po roce přestal správně fungovat, baterie se vybila po pár metrech jízdy. Společnost jsme opakovaně kontaktovali bez odezvy, poté s Vaší pomocí se ozvali a poslali jsme hoverboard k reklamaci.Zboží přišlo za měsíc zpět, bez jakéhokoliv vyjádření k reklamaci, v hoverboardu chybělo několik šroubů, a baterie se opět po několika metrech jízdy vybila. Navíc nefunguje dálkový ovladač, který jsme poslali spolu se zbožím funkční. Domníváme se tedy, že se nikdo vůbec nepokusil problém vyřešit a vše je v takovém stavu jako bylo, neli horším. Prosím jak bychom měli postupovat v tomto případě dále. Nejraději bychom požadovali vrácení peněz, protože tak můžeme přístroj posílat tam a zpět bez výsledku,zbytečně jen platíme poštovné. Děkuji Vám za Vaše doporučení. Radim Pindryč


Produkt

Hoverboard premium gafitty s bluetooth reproduktorem, faktura č.11009186


Požadované řešení

Nejraději bychom požadovali vrácení peněz, protože tak můžeme přístroj posílat tam a zpět bez výsledku,zbytečně jen platíme poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2018 13:56, před 6 lety

Dle ustanovení §19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel považuje. Dále také musí uvést potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

Pokud společnost nesplní dané povinnosti, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/.

Občanský zákoník stanoví v ustanovení § 2169 odst. 2 občanského zákoníku, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady.

Jestliže byla reklamace fakticky uznána a řešena opravou, potom má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy v případě 3. reklamace stejné vady i tehdy, pokud mu nebyl vystaven společností reklamační protokol.

Co se poškození dané věci při reklamaci týče, ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2019 15:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.