Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28462Nedoručená zásilka, nefungující parcel shopy, nemožnost platit kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Alžběta Kroupová

Znění stížnosti

Dobrý den,
měla mi dorazit zásilka na Parcelshop, několikrát mi přišel email zásilka nedoručena ze strany PPL, poté už jsem v v detailu zásilky viděla Doručování na Parcelshop a následně se tam objevilo, že po dohodě s odesílatelem se mu vrátí zásilka zpět. Může se zeptat, jak Váš systém funguje? Mě nikdo nekontaktoval a zásilka je zaplacena dopředu.

Další zásilka je doručována, vše probíhá, už jsem si nenechala zaslat na Parcelshop, bohužel řidiči nejsou z nějakého důvodu schopni zprovoznit platební terminál nebo mít k dispozici fungující a dnes podruhé prohlásili, že jim nefunguje a navíc je vybitý. Navíc dnes ráno mi přišla zpráva, že si mohu vybrat doručovací den a tak jsem tam zadala čtvrtek, ale i tak pan řidič zavolal, že jedou, ale terminál nefunguje a je vybití.


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby si PPL dalo dohromady dohody s Parcelshopy, nebo tuto službu vůbec nenabízelo, samotný pan řidič PPL mě od toho odrazoval, očividně to absolutně nefunguje.
Samozřejmě bych ocenila komunikaci ze strany PPL, PPl má mít snahu balíček doručit ne ho posílat zpět odesílateli.
V dnešní době není snad takový problém zajistit fungující terminály a nabité, vždyť už se dá nabíjet i v autě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 15:20, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.