Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
měla mi dorazit zásilka na Parcelshop, několikrát mi přišel email zásilka nedoručena ze strany PPL, poté už jsem v v detailu zásilky viděla Doručování na Parcelshop a následně se tam objevilo, že po dohodě s odesílatelem se mu vrátí zásilka zpět. Může se zeptat, jak Váš systém funguje? Mě nikdo nekontaktoval a zásilka je zaplacena dopředu.
Další zásilka je doručována, vše probíhá, už jsem si nenechala zaslat na Parcelshop, bohužel řidiči nejsou z nějakého důvodu schopni zprovoznit platební terminál nebo mít k dispozici fungující a dnes podruhé prohlásili, že jim nefunguje a navíc je vybitý. Navíc dnes ráno mi přišla zpráva, že si mohu vybrat doručovací den a tak jsem tam zadala čtvrtek, ale i tak pan řidič zavolal, že jedou, ale terminál nefunguje a je vybití.
Byla bych ráda, kdyby si PPL dalo dohromady dohody s Parcelshopy, nebo tuto službu vůbec nenabízelo, samotný pan řidič PPL mě od toho odrazoval, očividně to absolutně nefunguje.
Samozřejmě bych ocenila komunikaci ze strany PPL, PPl má mít snahu balíček doručit ne ho posílat zpět odesílateli.
V dnešní době není snad takový problém zajistit fungující terminály a nabité, vždyť už se dá nabíjet i v autě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.