Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Vulgární a neadekvatne se chovající personal. Hlavně pokladní romské menšiny a pokladní P. P. který říká zákazníkům demente a navíc vyhrožuje. V životě jsem se s takovýmto přístupem k zákazníkům nesetkal. Pan vedoucí mi řekl ze s tímto panem pokladním jsou neustále problémy a spousta stížnosti, tak nechápu z jakého důvodu tam stále pracuje!? Už nikdy Tesco express na Arbes. Nám. nenavštívím a doporocim svým známým a rodině taktéž nechodit nakupovat zrovna tam. Chování výše popsaných pokladních je velice pobuřující. S pozdravem Ing. Peterka
Vulgarni pokladní p.Pišta a pokladní romské menšiny
Rozvázání pracovní smlouvy!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán vynutitelný právní nárok spotřebitelky, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.