Společnost


www.duveryhodnyobchodnik.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28465Dodané jiné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Petr Soják

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupil jsem si na stránkách www.duveryhodnyobchodnik.cz kalhoty. Mám i fakturu. Dorazilo bohužel zelené tričko za cca 1700 Kč. Asi jsem naletěl podvodníkovi - už mi bylo divné, že peníze inzerují v CZK a platba odešla v EURech a ve větší částce než je faktura.



Prověřoval jsem doménu na www.whois.com
contact: SUB-991777
name: xiangyang chen
address: wen quan bai cha san dui
address: Xianning Shi
address: 437100
address: Hubei
address: CN
registrar: REG-GRANSY3


Produkt

nákup zboží z eshopu/dodali něco úplně jiného a za vyšší cenu


Požadované řešení

Jde mi spíš o to, koho mám kontaktovat (ČOI)? Na stránkách http://www.duveryhodnyobchodnik.cz/ nelze dohledat žádnou adresu společnosti.

A také chci zajistit zablokování této stránky v ČR, aby nebyli podvedeni další lidé.

Děkujiza odpověd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 11:44, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Má-li spotřebitel podezření, že se jedná o podvodný e-shop, může se obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 14:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.