Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
našla jsem spousta článků a diskuzí ohledně nekalé obchodní praktiky spol. Air Telecom a.s. Nikde jsem však nenašla žádné rozřešení situace, kromě upozornění, aby lidé pečlivě zvažovali, s kým uzavírají smlouvu. Bohužel takovéto informace se k mé babičce nedostaly, a tak před měsícem uzavřela s tímto operátorem smlouvu, když jí bylo sděleno, že její stávající operátor se s novým operátorem spojil a ruší pevné linky. Obchodní zástupci spol. Air Telecom mají evidentně stále stejné pokyny, jak postupovat. Můžete mi, prosím, pomoci, či sdělit, zda je možné těmto praktikám této společnosti konečně udělat přítrž? Velmi děkuji, hezký den, Jana Šturcová.
Air Telecom bezdrátový telefo Tarif mini
Zrušení smlouvy
|
Tweet |
Od takové smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od zahájení poskytování služby. V případě, že jsou při nabízení služeb elektronických komunikací užívány klamavé obchodní praktiky, může se společností být zahájeno správní řízení u Českého telekomunikačního úřadu, který je v tomto případě dozorovým orgánem.
Dobrý den paní Šturcová,
velice mě mrzí vzniklá situace. Požádám Vás o kontrétní údaje majitele služby (zákaznické číslo, jméno a příjmení). Celou situaci prověřím.
Děkuji a přeji hezký den.
Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.