Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#2847Nekalá obchodní praktika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2014, před 11 lety

Jana Šturcová

Znění stížnosti

Dobrý den,

našla jsem spousta článků a diskuzí ohledně nekalé obchodní praktiky spol. Air Telecom a.s. Nikde jsem však nenašla žádné rozřešení situace, kromě upozornění, aby lidé pečlivě zvažovali, s kým uzavírají smlouvu. Bohužel takovéto informace se k mé babičce nedostaly, a tak před měsícem uzavřela s tímto operátorem smlouvu, když jí bylo sděleno, že její stávající operátor se s novým operátorem spojil a ruší pevné linky. Obchodní zástupci spol. Air Telecom mají evidentně stále stejné pokyny, jak postupovat. Můžete mi, prosím, pomoci, či sdělit, zda je možné těmto praktikám této společnosti konečně udělat přítrž? Velmi děkuji, hezký den, Jana Šturcová.


Produkt

Air Telecom bezdrátový telefo Tarif mini


Požadované řešení

Zrušení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2014 15:40, před 11 lety

Od takové smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od zahájení poskytování služby. V případě, že jsou při nabízení služeb elektronických komunikací užívány klamavé obchodní praktiky, může se společností být zahájeno správní řízení u Českého telekomunikačního úřadu, který je v tomto případě dozorovým orgánem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 15:08, před 10 lety

Dobrý den paní Šturcová,
velice mě mrzí vzniklá situace. Požádám Vás o kontrétní údaje majitele služby (zákaznické číslo, jméno a příjmení). Celou situaci prověřím.
Děkuji a přeji hezký den.

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 20:01, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.