Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala som si neuvazene u tejto firmy, skor nez by som si overila jej serioznost, domnely parfum Chloe. Prisla mi nejaka lacna napodobnina v neoznacenej flasticke. Obratila som sa mailom na "zodpovedného pracovnika", kde ma najprv uistovali, ze je to skvely výrobok atd. a ked som povedala, ze ho aj tak chcem vratit,ci sa to da vybavitr v ramci Slovenska (lebo na stranke bola len nejaka podozriva adresa do USA), tak ze sa neda, ze adresa do USA je spravna. Poslala som to teda postou na dotycnu adresu, ale peniaze naspät mi neprisli. A ked som sa mailom dotazovala (lebo ziadne ine udaje na firmu nikde neuvadzaju, nijaky telefon a pod.), uz mi vôbec neodpovedali. A dnes sa mi vratila zasielka z USA ako nedorucitelna - a na dovazok len prazdna krabica, ani ta napodobnenina uz v nej nie je!
imitacia parfumu Chloe, 100 ml za 27 Eur + postovne
Rada by som sa dopatrala kontaktu na tuto firmu, resp. jej zastúpenie na Slovensku, aby som mohla na nich podat trestne oznamenie.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit i z důvodu uvedeného v ust. § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví mají jako dozorové orgány na starosti úřady Celní správy. Na tyto úřady je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím následujících webových stránek: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.