Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pátek 30.11.2018 nám byla do schránky doručeno oznámení o částce formou složenky s poznámkou že bude k vyzvednutí v pondělí 3.12.2018.Bohužel ani v pondělí dopoledne ani odpoledne nebylo možné si částku vyzvednout jelikož se zasekla v Žamberku.Proto voláme do Žamberka a tam nám sdělili že to nikdo hledat nebude a zavěsili telefon,proč tedy berou takové platy,když nejsou schopni udělat něco pro zákazníka.Proč nezvednou ten telefon znovu,proč nevyjdou zákazníkovi vstříc když je ochoten si pro to zajet sám,proč ještě funguje něco jako Česká pošta?Koukám na zprávy a sleduji vývoj na tomto státním podniku a jste placeni z našich daní.Je nutno udělat nápravu jinak se nikam nedostanete.Pracovnice v Žamberku se chovala velice arogantně a ta by měla jít velice rychle minimálně bez prémií ne-li z výpovědí.
Děkuji za okamžité nápravné opatření s pozdravem Jiří Rupeš
Okamžité uvolnění pracovního místa pro schopnější lidi.Za bránou je jich daleko více a mohly by přinést zlepšení služeb.
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman