Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28475Parní vlak „Pocta první republice“ - zima ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Kristýna Káralová

Znění stížnosti

Dobrý den,
28.10.2018 jsme se zucastnili jizdy parním vlakem „Pocta první republice“ Praha - Lužná u Rakovníka.
Lokomotiva, vypravci i doprovodny program byli paradni.

V prvni moment nas zarazilo, ze nas vagon je vagon, kterym bezne jezdime kolem Sazavy (nebo mu alespon byl velmi podobny), nikoli historickym vagonem, jeke byly do soupravy take zarazeny. Nemyslim VIP vagony vpredu soupravy... Ale to neni duvod stiznosti.

Zanekratko nam nasi jizdu s detmi zneprijemnila zima ve vagonu, v kterem se netopilo. Cela cesta trvala TŘI A ČTVRT hodiny!!! Z rozhovoru mezi pruvodcim a jinym cestujicim jsme zaslechli, ze je i pri jizde historickou soupravou mozno zajistit topeni, zarazenim nejakeho vozu do prostred soupravy. (Chapeme, ze teplo parni masiny nedosahne az dozadu pri tak dlouhe souprave.) Pokud tato informace nebyla spravna, bylo by myslim na miste informovat cestujici o nevytapeni soupravy predem, jiz na propagacnich materialech, aby se na to kazdy pripravil. Ve voze s nami jelo mnoho dalsich rodicu s detmi, kteri meli koupenou jizdenku az na konecnou a zvazovali ze jizdu predcasne ukonci.

My jsme sice odpocatku zvolili kratkou variantu jen do Berouna, ale i tak jsme byli prokrehli. V Beroune jsme vse chteli nahlasit na pokledne, ale bylo nam nejprve receno, ze s tim jsme meli pocitat a nasledne nam byl predan formular na stiznost o ZPOZDENI. Dale jsme jiz s CD vec neresili.

Jake opatreni Česke drahy ucini do budoucna, aby cestujici byli spokojeni a neprekvapila je zima ani v historickem vlaku?

Dekuji,
Karalova


Požadované řešení

Jake opatreni Česke drahy ucini do budoucna, aby cestujici byli spokojeni a neprekvapila je zima ani v historickem vlaku?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 23:11, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.