Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednávala jsem si na e-shopu nástěnné hodiny MILAN, s tím, že si je vyzvednu osobně na pobočce ve Stodůlkách..při převzetí jsem však dostala hodiny úplně jiné a bohužel jsem si toho všimla až doma..dostala jsem hodiny NALAN. Teď lituji toho, že jsem to po pracovnících na skladě nepřekontrolovala, ale předpokládala jsem, že když se mi před několika měsíci stalo to samé, akorát se zrcadlem, tak že už si na tuto chybu dají zaměstnanci pozor...chyba tudíž není na mojí straně..i přesto se mě však jedna z vašich zaměstnankyň snažila po telefonu přesvědčit, že jsem si to měla zkontrolovat...ale já přece nejsem povinna kontrolovat práci po vašich zaměstnancích!
Když jsem tedy navrhla, že hodiny přijedu vrátit a vyménit za ty OBJEDNANÉ( za svoje náklady, na Stodůlky to mám přes celou Prahu), bylo mi řečeno, že hodiny co jsem si objednala nejsou na skladě?! Tak to už mi v pořádku vážně nepřijde..a to nemluvím o tom, že to měl být dárek a opravdu nebudu čekat 11-12 týdnů na nové...
Nejsem typ člověka, co si stěžuje..tohle je snad má první stížnost v životě, ale tohle mě opravdu naštvalo...
Objednané zboží: nástěnné hodiny MILAN 1047009201, dostala jsem: nástěnné hodiny NALAN 10470047/01, čislo kupní smlouvy: XZ1A9L
Pokud opravdu nejsou na skladě a ani v nejbližší době nebudou hodiny, co jsem si objednala, nechám si už ty co mám doma, protože nemám náladu shánět jiný dárek, i kdyź se mi tyto hodiny nelíbí... proto požaduji alespoň slevu či slevový kupón...nechávat to jen tak se mi opravdu nechce.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.