Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.3.2014 jsem si objednala zboží na www.kosmetix.cz a ještě ten den jsem zboží přes internet zaplatila. Do dnešního jsem zaplacené zboží stále neobdržela.Několikrát jsem společnost kontaktovala přes kontaktní formulář - protože nemají uvedený žádný telefonní kontakt.Bez jakékoliv reakce.
Matující BB krém 8v1 – středně tmavá pleť - 3ks(150001) , Dárkový balíček Q10 + R -1ks(kod:150001)
Požaduji navrácení zaplacené částky zpět na můj účet. O objednané zboží už nestojím.
|
Tweet |
V případě, že již došlo k úhradě kupní ceny a zboží nebylo dodáno ani po výzvě kupujícího, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Zároveň vzhledem k počtu a obsahu již podaných stížností doporučujeme podat trestní oznámení na nejbližší policii nebo státním zastupitelství.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.
Hodnocení: