Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Reklamoval jsem u vás teleskop k smartphonu pro vadu na vnitřní čočce. Na to mi dnes byl doručen zásilkou DR3531274411U teleskop nový, ovšem opět vadný. Zřejmě někdo z vašich zaměstnanců vyndal původní vadný teleskop z balíku a místo něj vložil do balení jiný typ, který není kompatibilní s dodávaným stativem. Navíc při kontrole čoček při jemném zaostřování okolár z tubusu vypadl. Jemný závit okuláru byl totiš poškozený.
Rád fotím krajiny a o to víc jsem rozčarován
z vašeho přístupu k zákazníkům.
Jsem hluboce zklamán a i když je teleskop nepoužitelný,nehodlám již vyhazovat peníze za poštovné k vrácení (reklamaci) vašeho produktu. Navrhuji zaslání nového BEZVADNÉHO teleskopu, nebo navrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud bude vada prodávajícím uznána a reklamace bude oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění. Toto právo musí uplatnit nejpozději jeden měsíc po uplynutí lhůty, ve které je nutné vytknout vadu (tedy v době dvaceti pěti měsíců od převzetí zboží). Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se mimo jiné považuje i poštovné. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.