Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#28482Neuznaná reklamace vzhledem k neodeslání fotografie reklamované hračky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Monika Hermanová, Mgr.

Znění stížnosti

Objednala jsem pro vnučku svítícího plyšového delfína za 299 Kč. Zboží mi bylo doručeno formou lepkavého zmuchlaného balíčku , silně omotaného širokou lepící páskou. Hračku jsem musela po rozbalení odtrhnout od obalu, protože byla k němu přilepená. Po vyndání delfína, jsem po půlhodině manipulace s hračkou, pocítila nevolnost a závratě, byla totiž cítit neznámou silně zapáchající chemickou látkou. Zdravotní problémy jsem měla až do večera, hračku jsem okamžitě vyhodila, protože z balíčku nebylo možné vyčíst adresu odesílatele. Není to z vaší strany předem vymyšlený marketingový tah? Domnívám se, že malé dítě by se mohlo takovou hračkou i přiotrávit. Žádám vás proto o vrácení peněz a zároveň upozornit výrobce plyšové hračky, aby zvážil použití druhu lepidla, kterým jsou žárovky do hračky vlepovány. Domnívám se, že toto lepidlo je pro malé děti naprosto nevhodné, dovolím si tvrdit, že silně toxické. Navíc, nepřetržitě blikající světýlka (nebylo to uvedeno v nabídce), můžou vyvolat u některých dětí epileptické záchvaty.


Produkt

Hračka načichlá toxickou látkou


Požadované řešení

Žádám vás o vrácení peněz - 299 Kč na můj účet - 161036311/0300


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 23:20, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat (hračka je bezpečná pro použití dětmi), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Pokud se spotřebitelka domnívá, že se jedná o nebezpečný výrobek, je na místě uvědomit Českou obchodní inspekci. Spotřebitelka může rovněž využít náš portál: https://www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky?section=2

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2018 18:01, před 6 lety

Dobrý den,

napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.

Děkuji za spolupráci.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.12.2018 22:10, před 6 lety


Monika Hermanová, Mgr.

Hodnocení: