Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jelikož mi končila smlouva u vaší společnosti (3.11.2018) ,tak jsem byl kontaktován vašim pracovníkem ,abych si prodloužil tuto smlouvu o další dva roky . Smlouvu jsem tedy s úpravami prodloužil . Bohužel jsem se až nyní zjistil ,že jsem měl nárok na pořízení nového telefonu za bonusovou cenu ,což mi onen váš pracovník vůbec nenabídl ani se nijak nezmínil. Dnes mi jiný pracovník z bonus programu zdelil že zpětně již nic pro mě udělat nemůže.
Jsem vaším dlouholetým klientem a domnívám se tedy, že by mi mělo býti umožněno vybrat si a pořídit u vás telefon za bonusovou cenu. Dekuji za pochopení a zůstávám s pozdravem.
Miloslav Svoboda
Tel. č. 603 530 696
Doufám, že moje reklamace bude vyřízena kladně a bude mi umožněno pořízení nového telefonu za bonusovou cenu.
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (telefon za zvýhodněnou cenu). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.