Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28488Bezdůvodně nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Pavel Dvořák

Znění stížnosti

Dobry den, dnes mi mela byt dodana zasilka. Cekal jsem cely den na telefonu a manzelka mela dovolenou z duvodu prevzeti zasilky. Zaroven jsem mel pozadavek, aby ridic zavolal cca hodinu dopredu. Zasilka vsak nebyla vubec dodana, ridic vubec nezavolal a nezvednul ani moje dva telefonaty. Na sms take neodpovedel. Nakonec jsem se k memu udivu dozvedel na informacich, ze pry nahlasil na expedici, ze jsme nebyli k zastizeni. Pochopil bych treba duvod, ze kvuli naledi to nestihl nebo jiny vazny duvod, ale hodit na nas, ze jsme nebyli k zastizeni me opravdu neprijemne prekvapilo. Nepozaduji zadne sankce pro ridice, ale byl bych rad, kdyby se to neopakovalo u me ani jinych zakazniku. Chapu, ze bydlime v novostavbe, kterou jeste mapy a navigace nemaji zavedenou, ale staci zvednout telefon a zeptat se, abych ridice mohl navest na misto.


Produkt

18720101113


Požadované řešení

Jiz jsem nahlasil na informacich opetovne dodani na utery 4.12.2018. Manzelka si zrusila lekare a prodlouzila dovolenou na dalsi den. Jinak plati stejny pozadavek, aby ridic zavolal hodinu dopredu a pripadne znovu, pokud nemuze najit presne misto. Priste prosim, aby ridic komunikoval a zasilku privezl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2018 09:57, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 16:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.