Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 13.10.2018 jsme rušili smlouvu na pobočce. Telefonicky mě spojili s operatorkou z výpovědního oddělení , kde jsem vyřídil ukončení smlouvy s výpovědní lhůtou 12.11.2018. S tím, že mi zašlou podklady písemně na adresu. Nic neposlali. Dne 23.11.2018 jsme tedy volali opět na infolinku, kde mi oznámili, že žádnou výpověď neevidují, tudíž nám služby stále pokračují. Jelikož jsou všechny hovory nahrávány, jak nám bylo řečeno, bylo nám doporučeno podat reklamaci, s tím, že hovor z 13.10. dohledají a do pěti pracovních dnů se ozvou.
Dnes 3.12.2018 se ozvali s tím, že neevidují žádnou žádost o zrušení služeb, tudíž reklamaci zamitaji.
Kam se tedy nahraný hovor, jakožto jediný důkaz o ukončení služeb, z 13.10.2018 záhadně ztratil???
O2 TV L a internet Aktiv HD
Žádám o řádné ukončení služeb ke dni 13.10.2018 s výpovědní lhůtou jeden měsíc, do 12.11.2018
|
Tweet |
Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
rádi celou záležitost ještě jednou ověříme.
Můžete mi poslat telefonní číslo přípojky nebo rodné číslo, na které je smlouva psaná? Kontaktovat mě můžete přes info@o2guru.cz.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Už nikdy O2