Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#28489Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Vlasta Kopl

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 13.10.2018 jsme rušili smlouvu na pobočce. Telefonicky mě spojili s operatorkou z výpovědního oddělení , kde jsem vyřídil ukončení smlouvy s výpovědní lhůtou 12.11.2018. S tím, že mi zašlou podklady písemně na adresu. Nic neposlali. Dne 23.11.2018 jsme tedy volali opět na infolinku, kde mi oznámili, že žádnou výpověď neevidují, tudíž nám služby stále pokračují. Jelikož jsou všechny hovory nahrávány, jak nám bylo řečeno, bylo nám doporučeno podat reklamaci, s tím, že hovor z 13.10. dohledají a do pěti pracovních dnů se ozvou.
Dnes 3.12.2018 se ozvali s tím, že neevidují žádnou žádost o zrušení služeb, tudíž reklamaci zamitaji.

Kam se tedy nahraný hovor, jakožto jediný důkaz o ukončení služeb, z 13.10.2018 záhadně ztratil???


Produkt

O2 TV L a internet Aktiv HD


Požadované řešení

Žádám o řádné ukončení služeb ke dni 13.10.2018 s výpovědní lhůtou jeden měsíc, do 12.11.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2018 09:53, před 6 lety

Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost podat námitku Českému telekomunikačnímu úřadu (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2018 13:55, před 6 lety

Dobrý den,

rádi celou záležitost ještě jednou ověříme.
Můžete mi poslat telefonní číslo přípojky nebo rodné číslo, na které je smlouva psaná? Kontaktovat mě můžete přes info@o2guru.cz.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 23:15, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.1.2019 06:32, před 6 lety


Vlasta Kopl

Hodnocení:

Komentář: Už nikdy O2