Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28491Špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2018, před 6 lety

Monika Osvaldová

Znění stížnosti

Dobrý den,
V sobotu 1.12.2018 mě Vaše společnost informovala pomocí SMS, že mi bude doručována v rozmezí od 11-13h. SMS dále obsahovala telefon na řidiče. Jako z předchozích zkušeností, jsem čekala, že budu kontaktována min. 30 minut před doručením, zda jsem na požadované adrese dostupná. Samozřejmě balíček nepřišel. Odpoledne jsem se na Vašich stránkách, kde je možné sledovat stav zásilky dozvěděla, že termín doručení byl domluven na jiný pracovní den. Ovšem s touto vizí jsem se nesetkala. Nejenom že mi balíček nebyl doručen v řádný termín, ale ještě si to Vaši řidiči skvěle odůvodňují. Co dodat, nejspíš nechuť pracovat o víkendu. Za co jsme si ale zaplatili dopravné.
V pondělí ráno, mi přišla další SMS kde stálo “Dnes Vám bude doručovaná zásilka č....”. Žádný kontakt, žádný časový údaj. Nakonec jsem zásilku obdržela, ačkoliv byla na mé jméno, nejspíše nebyl problém, aby zásilku převzal někdo jiný.


Produkt

Produkt z Lidlu


Požadované řešení

Zlepšení komunikace a důslednosti u Vašich zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2018 09:30, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.