Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
V sobotu 1.12.2018 mě Vaše společnost informovala pomocí SMS, že mi bude doručována v rozmezí od 11-13h. SMS dále obsahovala telefon na řidiče. Jako z předchozích zkušeností, jsem čekala, že budu kontaktována min. 30 minut před doručením, zda jsem na požadované adrese dostupná. Samozřejmě balíček nepřišel. Odpoledne jsem se na Vašich stránkách, kde je možné sledovat stav zásilky dozvěděla, že termín doručení byl domluven na jiný pracovní den. Ovšem s touto vizí jsem se nesetkala. Nejenom že mi balíček nebyl doručen v řádný termín, ale ještě si to Vaši řidiči skvěle odůvodňují. Co dodat, nejspíš nechuť pracovat o víkendu. Za co jsme si ale zaplatili dopravné.
V pondělí ráno, mi přišla další SMS kde stálo “Dnes Vám bude doručovaná zásilka č....”. Žádný kontakt, žádný časový údaj. Nakonec jsem zásilku obdržela, ačkoliv byla na mé jméno, nejspíše nebyl problém, aby zásilku převzal někdo jiný.
Produkt z Lidlu
Zlepšení komunikace a důslednosti u Vašich zaměstnanců.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.