Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den tímto bych vás chtěl informovat o jedné z vašich prodejen do které chodím pravidelně a stále nedošlo k nápravě. Bydlím v Dubí a mám kousek od sebe prodejnu v letáku si najdu slevu s tím že si tam v den kdy má sleva začít zajdu, v tom nic není jenom je trošku opakované to že na prodejně půlka z letáku buď chybí nebo nesedí cena je to neustále dokola. Třeba je v tuto chvíli v letáku Pepsi 2,25l za 19,90kč první den jsem tam byl dočkal jsem se ale v jiné dny už tam není protože na prodejnu přijde půlka palety nevím zda to je schválně a má to svůj důvod nebo jen provozovna zde v Dubí víc nepřijímá zboží,jezdim i do Teplic kde je vše v pořádku. děkuji za odpověď Křížek.
Nedostatek zboží a špatné ceny
Prosím o odpověď na zhora psaní komentář a případnou nápravu děkuji
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová či jiná akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.