Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Přestože jsem realizoval nákup produktu avast, vyskočí mi okno k dalšímu (opakovanému) nákupu.
Obtěžuje to zásadně, budí nedůvěru zákazníka !!!
jak tomu zabránit?
avast update drivers
jak tomu zabránit?
|
Tweet |
Dle § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k těmto okolnostem: načasování, místo a doba trvání obchodní praktiky, způsob jednání, jeho výhružnost a urážlivost, vědomé využití nepříznivé situace spotřebitele, nepřiměřené překážky pro uplatnění práv spotřebitele, nebo hrozba protiprávním jednáním.
Spotřebitel by se mohl obrátit na Českou obchodní inspekci, do jejíž působnosti daná problematika spadá.
Avast nezobrazuje nabídku stejného produktu pokud již byla licence aktivována.
Je možné, že zákazník nevložil aktivační kód licence.
Doporučujeme kontaktovat naši podporu na stránce support.avast.com
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.