Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#28499Autobus mi ujel i s mým zavazadlem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2018, před 6 lety

Erendzhen Mikuev

Znění stížnosti

Cestoval jsem 29.listopadu 2018 k linkou 709 z Paříže do Lyonu. Vyjížděli jsme v 11:00 a kolem 12:30 se autobus zastavil někde uprostřed silnice abychom se najedli, jenomže pak bohužel se stalo to, že mi řidič ujel, aniž by jsi všiml, že už tam nejsem. Takže jsem zůstal sam v cizí zemi bez zavazadla se všemi věcmi, Bohužel jsem v tom zavazadle měl i druhou peněženku s kreditkami a 240€. S sebou jsem pouze peněženku s dokladami a 20€. Naštěstí se mi podařilo někoho stoupnout na dálnicí, aby mě odvezli do Lyonu, ale jakmile jsem zjistil že v Lyonu nebudu dřív než autobus společnosti Flixbus, tak jsem co nejrychleji vyplnil formulář na jejích stránkách a pak jim zavolal, aby se hlavně postarali o můj kufr (80x50x30) v zavazadlovém prostoru. Jenže na lince mi řekli, že bohužel kontakt na řidiče nemají, ale že se nemám ničeho bát, řidič se o to prý postará.

Jenže můj kufr se nenašel, takže já sam musel shánět kontakt na dopravní společnost, která jim provozuje linku 709, v pobočce Flixbux na nádraží Perrache v Lyonu mi rovnou řekli, že nemůžou nic dělat. Přiznám se, že takhle laxní přístup od přepravní společnosti jsem snad nikdy nezažil. Obvolal jsem oddělení ztrát a nálezů na nádraží i ve městě. A po neúspěšném hledání na vlastní pěst, jsem se rozhodl jít na polícii a nahlásit to jako krádež.

Musel jsem kvůli tomu v cizí zemi vystačit na několik dní s 20€ než mi poslali peníze s domova. Naštěstí jsem už měl zaplacení ubytování, takže jsem aspoň měl kde spát.


Produkt

Ztracené zavazadlo


Požadované řešení

Najít me zavazadlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2018 10:36, před 6 lety

Smlouvou o přepravě osoby se dopravce zavazuje přepravit cestujícího do místa určení a cestující se zavazuje zaplatit jízdné. Dopravce se při přepravě postará o bezpečnost a pohodlí cestujícího. Podrobnosti upraví přepravní řády. Má-li cestující zavazadlo, přepravuje je dopravce buď společně s ním a pod jeho dohledem, nebo odděleně. Je-li zavazadlo přepravováno odděleně, dopravce dbá, aby bylo přepraveno do místa určení nejpozději ve stejnou dobu jako cestující.

Jako ruční zavazadlo má cestující právo vzít s sebou do vozidla bezplatně snadno přenosné věci, které cestující má u sebe a lze je případně umístit ve vozidle na místo pod sedadlem nebo nad sedadlem cestujícího. Podrobnosti pro přepravu ručních zavazadel, zejména rozměry, hmotnost, případně druhy přepravovaných věcí a jejich umístění ve vozidle, mohou stanovit smluvní přepravní podmínky.

Jako spoluzavazadlo lze přepravovat věci, které svými rozměry přesahují rozměry ručního zavazadla a vyžadují umístění na zvlášť určeném místě dopravcem ve vozidle v prostoru pro cestující. Zajišťování bezpečné manipulace s tímto zavazadlem a dohled na ně přísluší cestujícímu. Pro přepravu spoluzavazadel se přepravní smlouva neuzavírá, cestující však za jejich přepravu platí cenu sjednanou v souladu s cenovými předpisy.

Vznikne-li cestujícímu za přepravy újma na zdraví nebo škoda na zavazadle přepravovaném společně s ním nebo vznikne-li škoda na věci, kterou měl cestující u sebe, nahradí ji dopravce podle ustanovení o náhradě škody způsobené provozem dopravních prostředků. Škodu způsobenou na zavazadle přepravovaném odděleně od cestujícího dopravce nahradí podle ustanovení o náhradě škody při přepravě věci.

Obecně se škoda dle § 2951 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.