Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
je to něco málo přes rok, co mám netbook Asus EEE, jenomže mi před asi třemi týdny úplně klekl, tzn. sám se vypnul a už jsem ho nerozjela. Žádala jsem tedy servis o opravu a zálohu dat, ale napsali mi, že mám o zálohu dat požádat prodejce. Mezitím jsem se obrátila na poradnu dTest, kde mi napsali, že na bezplatnou zálohu dat nárok mám z důvodu vady výrobku. Pochopím, když někomu počítač jede pomalu a chce jej opravit, tak si před tím zálohuje data, mě ale z ničeho nic klekl a nemám šanci jej ani zapnout, protože vůbec nereaguje, takže se ke svým datům dostat prostě už nemůžu. Stálo mě to spoustu času a úsilí, ale taky problémů, protože je to počítač, který jsem pravidelně používala ve škole. I přes to všechno, že jsem se snažila věc vyřešit, mi vždy bleskově odpověděli, ať jsem napsala cokoliv, že na bezplatnou zálohu dat prostě nemám v žádném případě nárok. Proto se dle rady poradny obracím na Vás, zda byste mi s tímto mohli pomoci?
Mockrát děkuji
S pozdravem
Slavíková
ASUS Eee PC X101CH-BLK024S
Chtěla bych pouze to, aby mi bezplatně zálohovali data a já mohla konečně poslat netbook k opravě.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud servis není ochoten zdarma v rámci prevence proti vzniku škody zálohovat data, lze náhradu škody týkající se ztráty dat žádat po prodejci s tím, že doporučujeme prodejce na tento možný následek upozornit.
Společnost ASUS Czech Service byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.