Společnost


ASUS COMPUTER Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2850Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2014, před 11 lety

Jan Slavík

Znění stížnosti

Dobrý den,

je to něco málo přes rok, co mám netbook Asus EEE, jenomže mi před asi třemi týdny úplně klekl, tzn. sám se vypnul a už jsem ho nerozjela. Žádala jsem tedy servis o opravu a zálohu dat, ale napsali mi, že mám o zálohu dat požádat prodejce. Mezitím jsem se obrátila na poradnu dTest, kde mi napsali, že na bezplatnou zálohu dat nárok mám z důvodu vady výrobku. Pochopím, když někomu počítač jede pomalu a chce jej opravit, tak si před tím zálohuje data, mě ale z ničeho nic klekl a nemám šanci jej ani zapnout, protože vůbec nereaguje, takže se ke svým datům dostat prostě už nemůžu. Stálo mě to spoustu času a úsilí, ale taky problémů, protože je to počítač, který jsem pravidelně používala ve škole. I přes to všechno, že jsem se snažila věc vyřešit, mi vždy bleskově odpověděli, ať jsem napsala cokoliv, že na bezplatnou zálohu dat prostě nemám v žádném případě nárok. Proto se dle rady poradny obracím na Vás, zda byste mi s tímto mohli pomoci?

Mockrát děkuji

S pozdravem
Slavíková


Produkt

ASUS Eee PC X101CH-BLK024S


Požadované řešení

Chtěla bych pouze to, aby mi bezplatně zálohovali data a já mohla konečně poslat netbook k opravě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2014 15:05, před 11 lety

V tomto případě, pokud servis není ochoten zdarma v rámci prevence proti vzniku škody zálohovat data, lze náhradu škody týkající se ztráty dat žádat po prodejci s tím, že doporučujeme prodejce na tento možný následek upozornit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:23, před 10 lety

Společnost ASUS Czech Service byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.