Společnost


Zaplo Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28501Nedokáží přiřadit platbu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2018, před 6 lety

Radim Bešťák

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám krátkodobou půjčku od zaplo.cz Platil jsem částku 4600CZK na jejich CSOB účet č.258645340/0300 přímo vložením přes vkladový bankomat CSOB, tj. dne 29.11.10:40. Od pátku opakovaně volají a posílají emaily, že jsem po splatnosti. Dnes 4.12. zase volají, že poslaný naskenovaný doklad o zaplacení, který jsem jim zasílal na email platby@zaplo.cz, co jsem obdržel z bankomatu CSOB nesplňuje všechny náležitosti, aby mohli přiřadit platbu. Jak je vůbec tohle možné! Zaplo.cz by mělo jasně vysvětlit své chování ke klientovi.
S pozdravem R.B.


Produkt

zaplo pujcka


Požadované řešení

Vysvětlení jejich chování ke klientovi, nejsou schopni nebo nechtějí přiřadit platbu a hrozí mně smluvní pokuty o včasném nezaplacení!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 12:26, před 6 lety

Pokud spotřebitel zaslal společnosti potvrzení, že splátku úvěru řádně uhradil, nemůže společnost vymáhat po spotřebitelovi smluvní pokutu za opožděné splácení úvěru, neboť pro to nemá právní důvod.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi věřitelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.