Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám krátkodobou půjčku od zaplo.cz Platil jsem částku 4600CZK na jejich CSOB účet č.258645340/0300 přímo vložením přes vkladový bankomat CSOB, tj. dne 29.11.10:40. Od pátku opakovaně volají a posílají emaily, že jsem po splatnosti. Dnes 4.12. zase volají, že poslaný naskenovaný doklad o zaplacení, který jsem jim zasílal na email platby@zaplo.cz, co jsem obdržel z bankomatu CSOB nesplňuje všechny náležitosti, aby mohli přiřadit platbu. Jak je vůbec tohle možné! Zaplo.cz by mělo jasně vysvětlit své chování ke klientovi.
S pozdravem R.B.
zaplo pujcka
Vysvětlení jejich chování ke klientovi, nejsou schopni nebo nechtějí přiřadit platbu a hrozí mně smluvní pokuty o včasném nezaplacení!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zaslal společnosti potvrzení, že splátku úvěru řádně uhradil, nemůže společnost vymáhat po spotřebitelovi smluvní pokutu za opožděné splácení úvěru, neboť pro to nemá právní důvod.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi věřitelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.