Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
rušili jsme linku s internetem kdy jsme 31.1. zažádali o ukončení. Následně jsme ukončení potvrzovali jejich kódy, které zasílají a tedy mělo dojít k ukončení služeb k 28.2.
Nyní jsme dostali vyúčtování od 1.3. do 31.3. a na infolince jsem zjistil, že služba vůbec ukončena nebyla a záznam o nahlášení kódu nemají. Pouze to, že jsme chtěli službu ukončit.
Nyní nemám jak prokázat, že k nahlášení kódu na infolinku došlo.
Nelíbí se mi jejich svévole, že hodlají dalších x měsíců účtovat nevyužívanou službu, přestože jsme udělali vše pro ukončení.
Bohužel je asi nutné i u této společnosti zasílat vše doporučeně poštou a nespoléhat se na jejich nabídky ukončení.
Děkuji za pomoc.
Ukončit skutečně službu (účtování) k 28.2. tak, jak bylo slíbeno a domluveno.
|
Tweet |
V případě, že dojde ke splnění podmínek pro ukončení služby je poskytovatel služby povinný ukončení respektovat. Zároveň je ale třeba splnění těchto podmínek prokázat - výpisem hovorů, e-mailem atd. U operátorů jsou telefonáty na infolinku nahrávány, tak by si v případě prokázání, že k hovoru došlo, mohl operátor zjistit i obsah rozhovoru.
Dobrý den,
záznam o vašem požadavku na ukončení smlouvy evidujeme pouze z 31. 1. 2014, kdy byl zaslán výpovědní dopis s kódem, který však dle našich záznamů nebyl nijak hlášen, a tím tedy ani potvrzen.
Požádám vás o informaci, kdy a jakým způsobem byl z vaší strany kód hlášen, věc prověříme.
V tuto chvíli vám byl odeslán kód nový, který je po doručení třeba nahlásit nebo je možné zrušit službu písemně.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
kód jsem hlásil. Bohužel si již konkrétní den nepamatuji. Při té příležitosti jsem prodlužoval i smlouvu na pevnou linku u rodičů.
Službu jsem již od ledna nevyužíval a smlouvu jsem řádně ukončil. Přijde mi zcela absurdní, že nyní se budete otáčet na hovoru, který budu velmi obtížně prokazovat. Resp. to možná právě vůbec absurdní není a jestli to není záměr. Dalších x měsíců zákazník musí platit cca 400 Kč, to se hodí. Služby, kterou zcela prokazatelně nevyužívám. Kdyby to šlo alespoň na rozumný účel.
Lituji, že jsem s Vámi zkusil ukončit smluvní vztah takto. Příště zruším službu klasicky postaru doporučeným dopisem, protože u Vás to asi jinak nejde.
Opětovné zaslání kódů považuji spíše jako výsměch, jelikož zcela prokazatelně chceme ukončit služby, na Vaší infolince jsem musel málem sdělit i číslo bot, abyste mne ověřili, ale stejně mi nyní posíláte další kódy. Opravdu smutné.
Martin Černý
Hezký den, mohu vás požádat o číslo pevné služby vašich rodičů? Pomocí něj by se mi mohlo podařit daný hovor dohledat. Děkuji.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
jedná se o číslo XXX XXX XXX.
Martin Černý
dTest: Uvedené telefonní číslo bylo dodatečně odstraněno.
Dobrý den, prosíme společnost o reakci na stížnost, jelikož spotřebitel již doplnil požadované údaje. Děkujeme.
Dobrý den,
obnova slevy na lince 257210414 byla prováděna ve stejný den, ve který bylo žádáno o zrušení, a byl zasílán kód na rušení. Neevidujeme však jakýkoliv pokus o nahlášení kódu po datu 31. 1. kdy jste kód měl hlásit, a původní výpověď tedy nepovažujeme za platnou. Jelikož nemáme informace vedoucí k pokusu o dohledání hovoru, například datum, nemáme bohužel možnost věc jakkoliv dále prověřit. Výpověď je tedy nutné potvrdit znovu pomocí nově zaslaného kódu nebo písemnou formou.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Zcela evidentně má O2 prokázáno, že máme vůli ukončit smlouvu. Přesto vyžadují něco, co nemůžeme doložit a požadují další placení x měsíců. Nedoporučuji řešit s nimi cokoliv po telefonu, ale vše jen písemnou formou. Bohužel.