Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednaný tuemalínový pás dne9.11. od Ateli,s.r.o. zapalacený na účet 2900295296/2010. Voláno na tel.374 445 974, sděleno, že mám vydržet 10až 14dní. Nyní je to víc než 16pracovních dní a nikdo se mi neozývá.
turmalínový krční pás
Chci dostat jasnou zprávu, kdy bude zboží dodáno, pokud nemůžou zboží dodat, chci zpět svoje peníze!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
ve Vaší objednávce č. 101515489 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 13.11.2018.
Pokud máte k objednávkám další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Je 10.12. tak 13.12. to bude měsíc, kdy byla moje objednávka vyexpedovaná tak ještě vydržím, ale už telefonovat nebudu, protože jsem čekala 20 minut, než na mě došla řada. Doufám, že se zboží dočkám.
Dobrý den,
mezní termín pro dodání Vaší zásilky je 12. ledna 2018. Poprosím Vás o trpělivost, je možné že došlo ke zdržení zásilky v průběhu přepravy z důvodu blížících se Vánoc.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dnes jsem měla ve schránce balíček zřejmě z Číny a v něm turmalínový nákrčník. Nevím, kde bych dodané zboží reklamovala, ale snad to nebude třeba.
Je to pro mě zkušenost. Nebudu takto již objednávat zboží.
Jsem ráda, že zboží mám.
M.Vašíčková
Dobrý den
pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Už nikdy nebudu objednávat u společnosti, co přeposílá objednávky do cizí země a pak se musí dlouho čekat na dodání. Platbu chtějí předem a člověk nemá jistotu, že zboží opravdu obdží.