Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#28523Ne byla jsem informována o dlouho!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2018, před 6 lety

Natalija Reshchuk

Znění stížnosti

Dobrý večer, jsem zjistila že mám u T-Mobile dlouh, který vznikl z tím že nemáte kvalifikované pracovníky. Díky... jednij slečně jsem se k takovému dlouho dostály na ekzekučni kantorů. Váš pracovník ukončila smlouvu o kterej jsem jí ne prosila rušit!... Jsme přišli vyřešit malé drobné problémy, které vznikly o prvním ne kvalifikovanem pracovníků. Tak teď mám moc ( sletkej kampot )


Produkt

komentáře........


Požadované řešení

Kontaktujte nás prosím!!! Vždy...!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 12:52, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj (zaměstnanec společnosti nepravdivě informoval spotřebitelku o platnosti smlouvy), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.