Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaregistroval jsem u této seznamky 3. 10. 2018 a zaplatil si prémiové členství. Rozhodl jsem, že už nadále nechci využívat těchto služeb, a zrušit účet.Skoro vůbec jsem to ani nevyužíval. Zjistil jsem, že však účet není snadné deaktivovat, protože mám stále prémiové členství, které mělo po 1 měsíci skončit, a které bez mého vědomí bylo prodlouženo a chtějí po mne teď zaplatit částku 2527,- Už jsem kontaktoval mailem zákaznické centrum ohledně zrušení členství a účtu.
Zatím jsem jim nic nezaplatil a zablokoval si pro jistotu internetové platby.Přišel mi mail o zaplacení,když nebude částka uhrazena,tak bude vymáhaná. Děkuji za pomoc a odpověď. S pozdravem Zlatoš Radim
prémiové členství
Žádám zrušení prémiového členství, smazání účtu a odstranění osobních údajů. Také bez nároků nákladu,které požadují.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelovi brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Nesouhlasím s platbou,nebo z dlužnou částkou 2527,- . Chtěl jsem jen na zkoušku měsíční členství a obchodní podmínky nebyli dostatečně dané,jelikož kdybych viděl že se to automaticky prodlužuje,tak si takové členství ani nezavedu.Z mého pohledu,zkouší kolik lidi naletí na takové praktiky.Proto žádám o okamžité zrušení účtu,osobních dat.Zproštění platby,jelikož jsem to ani řádně nevyužil.Děkuji
Taková zpráva mi byla poslaná posledně.:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Stáhnutí členského poplatku z kreditní karty, kterou jste použili k prvotní platbě je standardní platební metoda při online členství, ke kterému jste se zavázali. Informace o zavázání se k prolongovanému členství i o poplatcích z toto vyplývajících byli indikované na platební stránce i ve Všeobecných obchodních podmínkách na naší stránce.
Vzhledem k tomu, že tyhle informace Vám byly taky předloženy při první ojednávce a v uvítacím mailu, na úhradě dlužné pohledávky trváme.
Je nám líto, jestli tyhle informace unikli Vaší pozornosti.
S pozdravem,
Jana Hájková
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.